EXINCARS.cz se neustále pro Vás vylepšuje a více přizpůsobuje, a proto používá k poskytování služeb personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti soubory cookies. 
Kliknutím na tlačítko "Rozumím" souhlasíte s podmínkami pro zpracování osobních údajů.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Logo EXINCARS.cz

Jak na reklamaci a vrácené zboží u EXINCARS.cz

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14-TI DNŮ

V případě, že zjistíte ihned po obdržení zboží z našeho e-shopu, že vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte možnost jej bez uvedení důvodu vrátit a peníze Vám budou do 14-ti pracovních dnů zaslány zpět na Váš účet, nebo si můžete vybrat jiné zboží.

Co potřebujete:

- neporušené zboží
- vytištěnou fakturu s číslem bankovního účtu
- kopie dokladu o koupi (není podmínkou)

Postup:

  1. Zabalte zboží. 
  2. Přiložte vytištěnou fakturu s číslem bankovního účtu.
  3. Pošlete nám kompletní balíček na naši adresu:

EXINCARS.cz
Ing. David Oudrnický
Kpt. Jaroše 268
250 70 Odolena Voda

- zakoupené zboží máte právo vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží
- možnost vrácení zboží do 14-ti dní se vztahuje pouze na zboží zakoupené na e-shopu, a to včetně osobního odběru.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ PO 14-TI DNECH

V případě, že nestihnete zákonnou lhůtu 14-ti dnů, můžete i tak neporušené zboží vrátit. Když si vytvoříte novou objednávku minimálně v hodnotě vráceného zboží a dokončíte ji, tak vám za nevyhovující vrácené zboží vrátíme peněžní částku na Váš účet.

Co k tomu potřebujete:

- neporušené zboží
- vytištěnou fakturu s číslem bankovního účtu
- kopii potvrzení nově vytvořené objednávky

Postup:

  1. Zabalte zboží.
  2. Přiložte vytištěnou fakturu s číslem bankovního účtu
  3. Pošlete nám kompletní balíček na naši adresu:

EXINCARS.cz
Ing. David Oudrnický
Kpt. Jaroše 268
250 70 Odolena Voda

Obecné podmínky vrácení zboží:

- vrátit lze pouze neporušené, nepoužité, nepoškozené zboží, schopné dalšího prodeje
- preferujeme vrácení v původním obalu
- k vrácenému zboží je nutné přiložit kompletně vyplněný formulář
- při zasílání zabalte vracené zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy
- zboží může být zasláno zpět pouze jako běžný balík, ať už poštou, nebo přepravní službou
- zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty

V případě dalších dotazů či nejasností nás kontaktujte na e-mailu: [email protected] nebo telefonicky na +420 702 843 245.

REKLAMACE

Pokud se u zboží vyskytne nějaký problém, vada nebo přestane fungovat, je nutné jej reklamovat. 

Co k tomu potřebujete:

- reklamované zboží
- vytištěnou fakturu s popisem problému
- kopie dokladu o koupi (není podmínkou)

Postup:

  1. Žádost a důvod reklamace sdělte bez zbytečného odkladu, nejlépe písemně na e-mail [email protected] nebo telefonicky na +420 702 843 245
  2. Reklamované zboží zabalte a přiložte vytištěnou fakturu s popisem problému
  3. Pošlete nám kompletní balíček na naši adresu:

EXINCARS.cz
Ing. David Oudrnický
Kpt. Jaroše 268
250 70 Odolena Voda

Co bude následovat?

- pokud zboží nelze opravit - dojde k výměně kus za kus 
- balíky s vyměněným zbožím zasíláme prostřednictvím České pošty

Obecné podmínky reklamace:

- záruční lhůta na spotřební zboží je 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím, pro firmy, které uvedou IČ platí zkrácená záruka 12 měsíců (V případě výměny zboží za nové v záruční době, nezačíná běžet nová záruka)
- při zasílání zabalte reklamované zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy
- zboží může být zasláno zpět pouze jako běžný balík, ať už poštou, nebo přepravní službou
- zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty.
- reklamaci můžete uplatnit zasláním zboží k reklamaci přepravní službou na naši adresu, nebo osobně předem po domluvě v Praze.
- o vyřešení reklamace budete informováni v zákonné lhůtě nejdéle do 30-ti dnů
- po třetí reklamaci stejného produktu má kupující nárok na vrácení peněz

 V případě dalších dotazů či nejasností nás kontaktujte na e-mailu: [email protected] nebo telefonicky na +420 702 843 245.