EXINCARS.cz se neustále pro Vás vylepšuje a více přizpůsobuje, a proto používá k poskytování služeb personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti soubory cookies. 
Kliknutím na tlačítko "Rozumím" souhlasíte s podmínkami pro zpracování osobních údajů.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

SERVIS: Dekarbonizace motoru vodíkem - HHO

EIC-713

Nový produkt

Nejúčinnější ekologická likvidace karbonových usazenin!

Více informací

VOLNÉ TERMÍNY k rezervaci

Individuální cena

Rezervace termínu

Přidat na seznam přání

Více informací

SERVIS: Dekarbonizace motoru vodíkem - HHO

  • Chcete svému motoru dopřát omlazující kúru, která mu navrátí výkon, sníží emise a zároveň prodlouží životnost?
  • Dekarbonizační vodíková metoda je nejúčinnější, nejrychlejší a zároveň nejlevnější způsob odstraňování karbonových usazenin ve vznětových i zážehových motorech a výfukových systémech.
  • Jednou z výhod tohoto řešení je vyhnutí se aplikace jakékoliv chemie do motoru, veškeré usazeniny jsou odstraňovány přirozenou cestou bez nutnosti rozebrání motoru.
  • Díky využití nejnovějších postupů, dokážeme vyčistit Váš motor od usazenin a nečistot, které při velkém počtu najetých kilometrůnegativně ovlivňují jeho výkon a efektivitu (předčasně opotřebovávají motor, vstřikovače, EGR ventil, písty, ventily, lambda sondy, turbodmychadla, svíčky, DPF filtr, katalyzátor).
  • Nejčastější komplikace spojené s karbonovými usazeninami jsou u vozidel s nájezdem nad 50 000 km.
  • Obecně lze říci, že čím vyšší údaj je na počítadle kilometrů, tím vyšší je pravděpodobnost velkého množství karbonových usazenin ve Vašem motoru.
  • Karbonové usazeniny se ukládají ve zvýšené míře hlavně u vozidel využívaných v městském provozu, při jízdě v nízkých otáčkách, při krátkých jízdách, případně při nárazové zátěži studeného motoru.
  • Pečujte preventivně o klíčové komponenty motoru před budoucí výměnou za desetitisíce a před dalšími dodatečným náklady z neočekávaných oprav.

PRŮBĚH:

Servisní úkon probíhá v našem výdejním místě a montážním středisku v Praze 10 (EXINCARS Point).

  • Orientační délka servisního úkonu je: 60 - 90 min (vč. testovací jízdy po dekarbonizaci).
  • Servis provádíme plně automatickým přístrojem.
  • Vozidlo je během dekarbonizace nastartované.
  • Během čistícího procesu jsou všechny fáze řízeny NOS (NAVIGATOR OBD Service), který je připojený k diagnostické zásuvce a hlídá bezpečný průběh procesu.
  • Při nastartovaném motoru, který je ve zvýšených otáčkách (teplota chladící kapaliny přitom nepřekročí během celého procesu 90°C), je do sání vpouštěna směs vodíku a kyslíku, tím dochází ke zvýšení účinnosti hoření směsi.
  • Během tohoto procesu dojde k odstranění karbonových usazenin v motoru vlivem zvýšené teploty a účinnosti hoření.
  • Karbon v motoru shoří a sublimuje (mění pevné skupenství na kapalné), vše je odváděno výfukovou soustavou vozidla.
  • Po dokončeném procesu dekarbonizace motoru, je nutné vozidlo svižněji projetaby se karbon a vodík v podobě plynu dostal pryč z motoru.
  • K tomu slouží testovací jízda v délce 10 - 15 minut za zvýšených otáček 3000 - 3 200 rpm.
  • Účinky a výsledky dekarbonizace pocítíte ihned po vyjetí ze servisu.
  • Nejčastěji v podobě lepšího zátahu motoru od spodu a nižší hlučnosti motoru.
  • Pokud se chystáte na kontrolu emisí, je vhodné s vozidlem ujet alespoň 200 km před samotným měřením.

VÝHODY:

  • Obnovení ztraceného výkonu a síly motoru,
  • Snížení emisí (kouřivosti motoru) před povinnou STK,
  • Výrazné prodloužení životnosti motoru a jeho klíčových komponentů,
  • Hladší a tišší chod motoru bez vibrací a kolísání hodnot na otáčkoměru,
  • Snížení spotřeby paliva - zlepšené spalování,
  • Výrazná úspora nákladů a času oproti čištění zanesených dílů mechanickou cestou.

DOPORUČUJEME:

  • Pravidelně každých 15 000 km nebo každý rok po prvotním nájezdu 50 000 km, jako prevenci proti zanesení
    a poškození motoru karbonem. 
  • Za pouhých 90 minut ročně si ušetříte desítky tisíc a desítky hodin v autoservisu s řešením možných poruch motoru.
  • Dekarbonizaci motoru vodíkem doporučujeme provádět před výměnu oleje v motoru.
  • Olej v motoru a výměnu všech filtrů Vám můžeme po domluvě vyměnit a dodat dle specifikací konkrétního vozidla.

CENÍK DEKARBONIZACE MOTORU VODÍKEM:

OBJEM MOTORU CENA
do 1 299 cm³ 1 990 Kč
od 1 300 cm³ do 1 999 cm³ 2 490 Kč
od 2 000 cm³ do 2 999 cm³ 2 990 Kč
od 3 000 cm³ do 4 999 cm³ 3 690 Kč

Obsah služby: 
Servisní úkon: Dekarbonizace motoru vodíkem - HHO
Testovací jízda
Nalepení samolepícího štítku na vnitřní karoserii vozidla s informací o aplikaci dekarbonizace motoru vodíkem.
Protokol (tištěnou zprávu) o dekarbonizaci, kde jsou zaznamenané veškeré údaje o vozidle (majitel vozidla, registrační značka, model vozidla) a zjištěné parametry motoru pomocí NOS OBD senzoru, který je během dekarbonizace připojen (teplota chladící kapaliny, množství dodaného vodíku, celková doba a vzdálenost testovací jízdy).
Doplnění letní / zimní směsi do ostřikovačů ZDARMA!

Účinky dekarbonizace motoru vodíkem pro Vaše vozidlo!

Dekarbonizace motoru - Volvo XC90

Volvo XC90 - najeto 261 000 km

Dekarbonizace motoru - Škoda Superb II

Škoda Superb II - najeto 225 000 km

Dekarbonizace motoru - Mercedes-Benz V-Class

Mercedes-Benz V-Class (W447) - najeto 270 000 km

Dekarbonizace motoru - Seat Ibiza

Dekarbonizace motoru - Seat Ibiza

Seat Ibiza - najeto 157 000 km

Dekarbonizace motoru - Kia Ceed

Dekarbonizace motoru - Kia Ceed

Kia Ceed - najeto 172 000 km

Dekarbonizace motoru - Škoda Superb II

Škoda Superb II - najeto 264 000 km

Dekarbonizace motoru - Škoda Fabia I

Škoda Fabia I - najeto 121 000 km

Dekarbonizace motoru - Mercedes-Benz V-Class

Mercedes-Benz V-Class (W447) - najeto 267 000 km

Dekarbonizace motoru - Mercedes-Benz E-Class

Mercedes-Benz E-Class (W211) - najeto 146 000 km

Příslušenství